13-07-2011

Boekenglorie

Heb zojuist weer een boek uitgelezen, namelijk een chicklit van Jill Mansel.

Ik lees erg veel chicklit boeken, ik vind het fijn vermaak in de bus en op momenten dat ik me verveel. Verstand op nul en lezen maar, je kunt na 1 hoofdstuk altijd al raden wie met wie eindigt maar dat maakt niet uit, daarvoor zijn het ook chicklits. 

Dit exemplaar heet; Kapers op de kust, het gaat over 2 zussen, Janey en Maxine. Maxine is het losgeslagen wilde zusje, en Janey de rustige van de 2. Maxine verbreekt haar verloving en komt bij Janey wonen, Janey ziet het niet zitten om 24/7 opgescheept te zitten met haar wilde slordige zus en zorgt ervoor dat ze een baan krijgt als Nanny voor de 2 kinderen van een goddelijk lekkere beroemde fotograaf die ook nog eens (geheel toevallig ;) ) weduwnaar blijkt te zijn... En dan begint het avontuur op zoek naar liefde en avontuur.

Een leuk vermakelijk boek voor in de bus of in de trein. 
Ik heb er 7.98 voor betaald in de Bijenkorf. 

Liefs, Nathalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten