10-07-2011

Wandelen en Ebay

Het duurde even maar hier is het dan mijn eerste echte bloggerspost, ben vreselijk druk geweest met werk en mijn social life, het kwam er maar niet van.

Vandaag wezen wandelen met Erik, dat was heerlijk even uitwaaien in het bos. De zon scheen en het was lekker aangenaam. Ja dat was echt even fijn. :) We liepen in een groot natuurgebied en meneer vond dat ik steeds de verkeerde afslag koos als we op een kruising stonden dus hij zou ons wel even door het bos leidden.. Prima op een gegeven moment zei ik volgens mij zijn we bij de parkeerplaats weer.... Nee joh!!! antwoordde hij stug, lopen we door had ik gewoon gelijk, haha hoezo ik heb geen richtingsgevoel? 

Nu zit ik lekker thuis met mijn laptop op schoot, Ebay.. slecht voor de portemonnee maar zó leuk om op rond te kijken. Ik geef toe ik snap er geen bal van en weet vaak niet waar ik precies op moet zoeken maar alsnog vind ik er altijd wel iets wat ik echt echt eccchhht nodig heb... ;) 2 weken geleden heb ik er een extreem fout kapje gekocht voor mijn telefoon, een paarse met extreem veel glitters en bloemen erop, besteld vanuit Australië voor nog geen 5 euro! Heb heb enkel nog niet binnen, hoop dat het nog komt. ;)

Hoe ik aan Ebay doe:
- Enkel kopen kopers met positieve feedback
- Het liefst bij grote verkopers kopen met een Ebay winkel.
- Kijken naar Free Shipping
- Winkels uit Japan en dergelijke zijn vaak het leukst.
- Ebay-en( is dat een woord?) op .com niet op .nl
- Gebruik PayPal, het is makkelijk en veilig.

En JEEEEEJJ terwijl ik dit typte heb ik een mooie witte horloge gewonnen, joepie!
Plaatje, toch?! Hij kostte me maar 5,78 inclusief verzenden. Hoop dat de horloge ook een beetje werkt haha!

Verder ook nog gekocht:
Dottingpennen voor nail-art voor 1,25.
En als laatste nog:
Een gezichtshaar verwijder tool, geen idee of het werkt.. Mocht het werken zal ik een revieuw erover schrijven, hij kostte me ongeveer 2 euro.


Tot de volgende keer! 
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten